,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸-(_ (منتــــديات احــــلى لمــــه لاحــــلى شبـــــاب )_)-,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸
ده اجمل معنى للحب بس فى رأى انا Jp7zx2
ايه دا حاسب يا عمنا دا انت مش مسجل عندنا
او ادخل لو كنت واحد مننا
هنتشرف لو جيت عندنا
يالا مستنى ايه يا عمنا ؟!
ادارة المنتدى

,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸-(_ (منتــــديات احــــلى لمــــه لاحــــلى شبـــــاب) _)-,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸
,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸-(_ (منتــــديات احــــلى لمــــه لاحــــلى شبـــــاب )_)-,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸
ده اجمل معنى للحب بس فى رأى انا Jp7zx2
ايه دا حاسب يا عمنا دا انت مش مسجل عندنا
او ادخل لو كنت واحد مننا
هنتشرف لو جيت عندنا
يالا مستنى ايه يا عمنا ؟!
ادارة المنتدى

,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸-(_ (منتــــديات احــــلى لمــــه لاحــــلى شبـــــاب) _)-,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

ده اجمل معنى للحب بس فى رأى انا

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

ده اجمل معنى للحب بس فى رأى انا Empty
مُساهمةموضوع: ده اجمل معنى للحب بس فى رأى انا   ده اجمل معنى للحب بس فى رأى انا Icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 2:42 pm

الحب ابسط حاجه ممكن الانسان يقدر يملكها لانها من غير اى مقابل بس المهم انك تلاقى الانسان اللى تقدر تستأمنه على قلبك وعقل وكل حاجه انت تملكها ودى فى حد ذاتها مش سهله
الحب احساس لو ملكته تقدر تحس انك ملك فى قصر الكل بيقولك امرك يا مولاى
الحب موجود فعلا بين كل اثنين قدرو انهم يفهموا بعض وكل واحد منهم بيفكر ازاى يسعد التانى
الحب هو انك تتنازل عن كل الكبرياء ادام حبيبك
لازم الراجل يكون ديما فى تفكيره انه يسعد حبيبته عشان هيه كمان يكون عندها الفرصه انها تفكر ازاى تسعده وكده مش هايبقى فى انانيه من طرف فيهم
انا حبيت مره بجد
بس كان فى حاجه اقوى مننا احنا الاثنين
و كل الكلام ده
انا حسيته وجربته
وبصراحه مش عارف ممكن يتكرر تانى ولا لا
المهم انى مش هافقد ابد احساسى بالحب ولا رأى ممكن يتغير
وكده ان شاء الله اضمن حياه حلوه

ده اجمل معنى للحب بس فى رأى انا
صفحة 1 من اصل 1