,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸-(_ (منتــــديات احــــلى لمــــه لاحــــلى شبـــــاب )_)-,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸
ماتيجو نتعرف كده عالماشى Jp7zx2
ايه دا حاسب يا عمنا دا انت مش مسجل عندنا
او ادخل لو كنت واحد مننا
هنتشرف لو جيت عندنا
يالا مستنى ايه يا عمنا ؟!
ادارة المنتدى

,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸-(_ (منتــــديات احــــلى لمــــه لاحــــلى شبـــــاب) _)-,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸
,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸-(_ (منتــــديات احــــلى لمــــه لاحــــلى شبـــــاب )_)-,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸
ماتيجو نتعرف كده عالماشى Jp7zx2
ايه دا حاسب يا عمنا دا انت مش مسجل عندنا
او ادخل لو كنت واحد مننا
هنتشرف لو جيت عندنا
يالا مستنى ايه يا عمنا ؟!
ادارة المنتدى

,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸-(_ (منتــــديات احــــلى لمــــه لاحــــلى شبـــــاب) _)-,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

ماتيجو نتعرف كده عالماشى

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

ماتيجو نتعرف كده عالماشى Empty
مُساهمةموضوع: ماتيجو نتعرف كده عالماشى   ماتيجو نتعرف كده عالماشى Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 09, 2009 8:15 am

bounce bounce مساء الخير لكل الأصدقاء مش هتيجو نتعرف بقا هتفضلو باصين كده وساكتين خلاص أنا هبدأ بنفسى أنا اسمى عصام عندى 27 سنه بشتغل صحفى وهوايتى النت والتعارف وده ايميلى esamh22@yahoo.com قلتوا ايه مش هتعرفونا بيكم bounce bounce
????
زائر

ماتيجو نتعرف كده عالماشى Empty
مُساهمةموضوع: ماتيجو نتعرف   ماتيجو نتعرف كده عالماشى Icon_minitimeالأربعاء يونيو 17, 2009 12:52 am

مين بى الامور اللى شايف نفسة؟

ماتيجو نتعرف كده عالماشى
صفحة 1 من اصل 1